Bara Gör`t

Denna veckan har jag kört morgon PW måndag tom fredag. Totalt 2,5 mil i regn och rusk. För vädret har inte varit det trevligaste. I onsdags passade jag även på att träna i trappor. Hade träningsvärk i muskler jag inte visste jag hade. Har kommit in i en härlig period nu. När jag längtar efter träning. Jag vill ge mig ut. Ge mer. Se resultat. För den där känslan. Imorse. När jag kom i stl 38 igen. Oslagbar. O mina armar. Har blivit så mkt mindre att jag kan använda mina favorit jackor från för. O mannen säger att min dubbelhaka är borta. Jag mår så otroligt mkt bättre. Tillbaka till mig själv. För jag vet faktiskt inte när det hände. Men jag tappade nog bort mitt jag där ett tag. Den där jag kan identifiera mig själv med i spegeln. Men hon är sakta på väg tillbaka.
 
Bild: We Heart it
 

Kommentera inlägget här :