Iphone

Jag vill verkligen inte. Det är så trisst. När jag precis kommit igång med träningen. Då blir jag sjuk. O jag som precis uppdaterat mig till 2000talet och investerat i en ny iphone. Som är mitt nya liv nu. Så roligt med bra appar som peppar. Har en träningsapp som påminner mig om vilken fart jag håller under mina PWs, när jag ska väga mig, hur mycket kalorer jag bränt etc, Spotify med bästa spellistorna och instagram med massor av inspiration. Vilka är era bästa appar? 
 
Får dagligen påminna mig om att det faktiskt bara är en förkylning jag lider av och att jag snart mår bra igen men det är så svårt att fortsätta vara positiv när solen lyser utanför fönstren och allt jag vill är ut. Har inte uppdaterat resultat denna veckan för att det är inget plus och inget minus. Vilket iof är positivt när jag bara rört mig mellan sängn, soffan och medicinskåpet de senaste dagarna. Om jag fuskat med maten? Ja nu ska ni få höra. Jag åt två glassar för några dgr sedan. Varför? För att jag vaknat sent på ef när jag somnat med dottern och behövd snabb enrergi. Hur önodigt var inte det? Om det var gott? Ja men inte mer gott än onödigt. För om jag ska unna mig något. Vill jag hinna njuta av det också och det gjorde jag inte. Nu har jag inte fuskat ngt mer. Ätit som jag ska. Fast inget smakar speciellt mycket denna veckan. 
 
Mitt mål att hamna under 80 kg i mars känns rätt långt bort nu. De minsta jag vägt denna veckan är 82,9 och ja kanske kanske hinner jag tappa minus tre kilo när jag är tillbaka på banan. Vem vet. Om inte är jag iaf på god väg. 
 
 
My L.O.V.E!
 
 

Kommentera inlägget här :