Träningskläder

Är SÅ himla peppad just nu. O jag vill verkligen ge mig ut och träna. Kanske låter jätte dumt men jag tillåter inte mig själv förrän mars. Jag vill chocka kroppen en gång i månaden med ngt nytt. Annars kommer jag stå stilla på vågen som tidigare. 2013 gick jag ned 10 kg tre gånger och upp allting lika fort igen för jag blev så otroligt omotiverad när inget hände på vågen efter jag tappat 10. Efter en månad utan resultat. Hoppade jag i stället hela grejen. MEN inte denna gång.
 
Idag fick jag hem mitt paket från LCHF klubben. Ska bli så otroligt roligt att sätta sig in i det. Just precis för att det är så enkelt. Ikväll ville familjen äta lasange. Jag stekte allt i kokosolja, sedan gjorde jag en lasange till dem med pasta och vit sås med mjöl medan min bestod av ost kex för lite knapprigare konsistens och sås på fiberhusk. Så j-a gott blev det och jag är som alltid mätt och belåten. Tackar.
 
 
 
Gina Tricot har DE snyggaste träningskläderna. Dessa ska bli mina hade jag tänkt. Jag kommer bli så snygg!
 

Kommentera inlägget här :