Resultat

J-a va härligt det är att vara igång igen. Minus ett kg denna veckan. Äntligen är jag frisk och det är motionen jag behöver nu för att tappa i vikt. Mitt mål i mars var ju under 80kg efter månadens slut men eftersom jag var sjuk i stort sett hela månaden är jag nöjd med att bara klarat mig igenom det hela utan plus. Nu kör jag 8 veckor utan undantag med massor av träning. Målet är under 80 i april och ned till 75 i slutet av maj. Tänk nu har jag gått ned 12 kg. Tre kg till sedan är jag halvvägs. Denna gången ska jag klara det. om de säger i Biggest Loser. "Vill man så kan man". O jag vill.
 
Minus 1 kg
 
 
Ditt BMI: 30,5
 
 Ditt BMI förra veckan: 30,9
 
Underviktig <19
Idealvikt 19-25
Övervikt 26-30
Fetma >30
 
Din fettprocent 37,9%
Normal 20-30%
Idealvikt 31-33%
Övervikt >33%
 
Diagnos: återigen FETMA men nästa vecka ska jag fasiken bara vara överviktig!

Kommentera inlägget här :