Resultat

Så j-a bra. Minus 2 kg. Min mage mår toppen. Min kropp börjar få former igen. O inte runda då. Mitt ansikte är tillbaka. I LOVE LCHF. Vad jag saknar? Det skulle vara att trycka smågodis och chips till helgen då. Men den här belöningen är så mycket bättre och när jag kommit ned till normalvikt igen då kan jag väl äta en godisbit eller två mellan varven men jag tror jag kommer fortsätta med LCHF kosten för fasiken va jag mår bra. Mätt hela dagen. Ingen huvudvärk. Inga galna cravings. Enkel mat. Men god och jag kan äta med familjen. Perfa.
 
 
 
Ditt BMI: 31,6
 
 Ditt BMI förra veckan: 32,3
 
Underviktig <19
Idealvikt 19-25
Övervikt 26-30
Fetma >30
 
Din fettprocent 39,2%
Normal 20-30%
Idealvikt 31-33%
Övervikt >33%
 
Diagnos: återigen FETMA!
 
Men det börjar ta sig. Minus 9kg nu allt som allt och planen är som följer. Även om jag just nu är peppad så jag vill göra allt med en gång fortsätter jag att chocka kroppen en gång i månaden med en ny livsstil. Så Första månaden. Nutrilett. Andra månaden LCHF. Tredje månaden LCHF plus PW. Tredje månaden LCHF PW plus styrka. Nu kööööör vi!

Kommentera inlägget här :