Resultat

O vad jag önskar att jag tappat mer än 1 kg denna veckan. Men det viktigate är att jag fortsatt och att jag tappat. Jag blir mindre. O det känns. I hela kroppen. Även om vågen bara visar minus 1kg. Dessutom är jag stolt. För detta har varit en otroligt påfrestande vecka känslomässigt. Dessutom med massor av frestelser och jag har klarat att hålla det i lagom mängd. Så. Är det dessutom. Att det är precis såhär min kropp brukar reagera på en viktminskning. Pang. Minus fem kg och sedan STOPP. Men det är nu jag tänker att okey det kanske kommer gå lite segt nu häri slutet av januari men sen i februari sätter jag igång med träning och då Pang minus ett stort tapp igen. Jag har tidigare skrivit att jag är nöjd med minus 5kg i månaden och det får jag ju hålla mig till även om det är lätt att se till vad som händer just vecka för vecka. Mitt stora mål nu är att komma under 85 innan Januari är slut. Då har jag återigen tappat de där kg som jag gjort innan och sedan ska jag fasiken göra detta. Jag ska bli smal. Så smal.
 
 
 
Ditt BMI: 32,7
 
 Ditt BMI förra veckan: 33,1
 
Underviktig <19
Idealvikt 19-25
Övervikt 26-30
Fetma >30
 
Din fettprocent 43,1%
Normal 20-30%
Idealvikt 31-33%
Övervikt >33%
 
Diagnos: återigen FETMA!

Kommentera inlägget här :