Svett

Jag gillar inte dagar som denna. När jag inte tränat på morgonen. Varför? För att det tydligen är viktigt med vila. För att kroppen ska återhämta sig. Men jag känner mig så slapp när jag inte varit ute på min runda eller kört styrka. Trodde aldrig jag kunde bli sån. Men så är det. Jag mår dåligt över mig själv när jag inte tränar och då är det så lätt för en allt eller inget person som mig att falla in i dåliga vanor med mat etc.
 
 
Imorgon är jag på det igen. Känner att jag ligger lite på en platå nu MEN jag ska banne mig ned till 74 innan maj är slut. Har dock ägglossning och har märkt att jag både denna tiden i månaden och vid mens blir otroligt svullen. Kan öka flera kg i vikt under denna tid som bara poff försvinner efter några dagar. Trisst att vara kvinna ibland!

Kommentera inlägget här :