Jag Tar En Kaka Jag Tar Kanske Två För Jag Är Så Liten Kan inte Förstå

Yaj. Vägde mig igår och har tappat till 83kilo nu. Kommer för min egen del fortsätta att rapportera med BMI osv men mer om det imorgon. Nu är jag trött. Har iaf satt upp mål för mars. Fyra kg ska bort och jag SKA väga högst 79kg när månaden är över. För att klara det är planen fortsatt PW fyra ggr per vecka. Har gått alla mina rundor förra veckan. Känns SÅ bra. OCH sen måste jag sluta små äta om kvällarna. Jag gör det mest av vana. Slappnar av med något smarr framför webb TV. Men som jag förstått det. Är det två stora mål plus ett litet som gäller med LCHF iaf till vardags? Men. Så länge jag tappar i vikt och håller mig till dieten har det kännts okey att äta mer av de goda men nu ska det hända mera här så då måste jag som tidigare månader lägga till/ta bort. Detta kan nock bli den svårtaste utmaningen hittills. 
 
 

Kommentarer :

#1: Micaela

Jag tror det viktiga är att en äter sig mätt, inte hur många mål om dagen. För mig blir det mer gott på kvällen om jag inte ätit tillräckligt på dagen! Tips: om du gillar ost och chark är det toppen som småsnacks, och ost chips! Ost i skivor i ugnen 200 grader i Max 10 minuter, de ska inte bli för krispiga då smakar de bittert! :) kul att det funkar för dig!!

skriven

Kommentera inlägget här :