Resultat Januari

Då har väl tjockisen lagt av tänker ni kanske nu? När jag inte bloggat på så länge. Nja. De har jag faktiskt inte. Även om senaste veckorna varit tuffa. O jag kanske gjort ngr undantag. Har Nutriletten minskat min magsäck så vad jag än äter orkar jag bara en liiiiten portion. Vilket resulterat i viktnedgång. Och på måndag kör jag två stenhårda veckor igen utan några undantag. Så fort snön har försvunnit ska jag chocka kroppen med motion också. För att sammanfatta. Januari. Minus 7kg. De måste jag vara nöjd med. Har ju sagt 5 kg i månaden. O de klarade jag gott och väl.
 
 
Ditt BMI: 32,3
 
 Ditt BMI förra veckan: 32,7
 
Underviktig <19
Idealvikt 19-25
Övervikt 26-30
Fetma >30
 
Din fettprocent 39,5%
Normal 20-30%
Idealvikt 31-33%
Övervikt >33%
 
Diagnos: återigen FETMA!

Kommentera inlägget här :